Sortida pel Barranc de Lloret, escarrisons de Borosa i Barretes

Avui hem anat a fer un recorregut que ja li tenia ganes de fa molt de temps. Ha faltat poc per a que Àngel m’hagi llegit la ment per a proposar-me gaudir de la capçalera del Barranc de Lloret, creuant el Barranc d’Orió i Barretes. Per a poder completar el recorregut hem utilitzat els Escarrisons de Borosa i Barretes, antics pasos fets en escales de fusta que s’utilitzaven per a poder accedir a llocs per poder tallar llenya al Massís del Port.

El recorregut de 12kms i 900m+ s’inicia al Barranc de Lloret, al encreuament que va al Mas del Cançalader en sentit anithorari. Remuntem un poc el barran de Lloret fins els seus bufadors deixant l’encreuament de la Cova Pintada a la nostra dreta.

La pujada fins al coll dels Morralets és molt intensa però val la pena l’esforç per les vistes impresionants que ens regala l’entorn. Un cop aquí seguirem direcció Oest per superar l’impresionant paret de la Roca de Migdia i entrar al Barranc d’Orió. El creuarem per anar a parar al Barranc de Barretes, sota lo cova del Vidre i enllaçar amb la pista del Coll de Lloret, on en baixada i sota la mirada de l’Airosa arribarem al punt d’inici.

Un recorregut espectacular, cinc estrelles, però amb una orientació bastant difícil per a fer-lo sense experiència en muntanya. Si voleu gaudir-lo us espero per a fer el recorregut complet!

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información. ACEPTAR