Kmv del Mas del Peraire i el Tossal de Cervera

Avui us porto una ruta de les que més m’agraden per a fer entrenaments en desnivell. A banda l’entorn és únic, la roca i la vegetació de la Tinença es mostren en la seva máxima expressió i les vistes del Cim són espectaculars. La pujada al Tossal de Cervera és exigent, variada i ens permet gaudir del entorn de la Tinença fent el que més ens agrada. Avui us deixo tota la info del recorregut amb fotos i els tracks de la ruta, que la gaudiu!

La ruta surt de la Cova dels Ferrins on deixem el vehicle. Tenim 3,8kms de pista en pujada suau, uns 176m+ fins la base de la pujada forta. Un cop al encreuament del Mas del Peraire, marcat amb fites i marques de PR és on ens desviarem del camí principal. El primer tram fins el mas són 2kms molt intensos gairebé sense descans acumulant uns 430m+, seguirem un tram per pista de ciment, aproximadament 500m per deixar-la de nou i seguir per sender uns 400m. Seguirem a la dreta per pista direcció a la Font Ferrera fins trobar de nou l’últim sender de pujada, uns 700m i 150m+ per completar els 880m+ de tota la ruta.

El total de la ruta surten 16.5kms i 1000m+ desde la base, un recorregut exigent que ens permetra fer un bon desnivell. A la baixada ens hem permés arribar fins el Salt de Robert, que sempre val la pena la visita.

En definitiva, una ruta trailrunning per la Tinença i el Massís del Port 5 estrelles, per als que us agrada el desnivell.

Powered by Wikiloc

Strava de la Pujada al Tossal de Cervera, del encreuament del Salt fins el cim.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información. ACEPTAR