Menu

Sortida guiada en raquetes de neu per la Vall de Peguera, Refugi Josep M. Blanc

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

El passat cap de setmana tornàvem a sortir de ruta guiada al Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici. En concret ens vam desplaçar a la localitat d’Espot per fer la ruta que ens endinsaria a la Vall de Peguera pernoctant al magnífic refugi Josep Maria Blanc.

La ruta del dissabte ens va portar de Espot per pista fins el pàrquing de Prat de Pierró. Aquí ja ens vam calçar les raquetes i vam iniciar l’ascens cap a la Vall de Peguera. Un cop dintre de la Vall vam enllaçar amb el GR11-20 fins a arribar al Estany de Peguera i el Refugi Josep Maria Blanc, on Joan Marc i Núria ens van tractar de meravella, tot i tindre el refugi plè ens vam deixar un lloc genial per poder sopar amb calma. El sopar ens va fer recobrar les energies per a poder descansar per a la ruta del diumenge.

La ruta de diumenge va consistir en pujar fins a l’Estany Negre, per veure la seva grandària, i de seguida vam desfer el camí per a seguir el GR11-20 de baixada fins a Espot, una ruta molt bonica sempre per dintre del bosc i seguint el riu Peguera.

Agraïr de nou als guardes del refu la nostra estada i com no al gran grup que va fer possible la ruta, amb bon rotllo i moltes rises!

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información. ACEPTAR